210 99 23 082

Αλλαγή Γλώσσας

English English

Χάρτης Πλοήγησης


Σχόλια

ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί στην Ελλάδα ορισμένοι «αντιπρόσωποι» διαφόρων εταιρειών με έδρες στην Β. Ευρώπη οι οποίοι περιφέρονται στην Αθήνα και σε διάφορες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας προσφέροντας σε συνεργεία και ιδιώτες, αυτόματα κιβώτια ανακατασκευασμένα. Πολλοί ιδιώτες και συνεργεία που αγόρασαν αυτά τα κιβώτια και είχαν ξανά ή και αμέσως πρόβλημα όταν προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες ή τους αντιπροσώπους βρήκαν τα τηλέφωνα κλειστά, και φυσικά έχασαν τα χρήματα τους.

Θα ήθελα να παρακαλέσω τα συνεργεία και τους ιδιώτες που έχουν αγοράσει αυτόματα κιβώτια από το εξωτερικό ανακατασκευασμένα ή μεταχειρισμένα και αντιμετωπίζουν προβλήματα με την λειτουργία τους να απευθύνονται εκεί όπου τα αγόρασαν και όχι σε εμάς. Εμείς έχουμε υποχρέωση να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας και όχι τον κάθε επιτήδειο ξένο ή τους εμπόρους μεταχειρισμένων που αν και έχουν πάρει χρήματα, αποποιούνται κάθε ευθύνη. Αν και σκληρό αυτό το αναφέρουμε διότι τους τελευταίους μήνες έχει γίνει πολύ ανυπόφορο να μας ζητούν να λύσουμε προβλήματα που παρουσιάζουν κιβώτια που έχουν αντικατασταθεί με ανακατασκευής ή μεταχειρισμένα, πριν από λίγο καιρό και στα οποία δεν τους αναγνωρίζουν κανενός είδους εγγύηση προφασιζόμενοι κακή χρήση από τον οδηγό ή κακή τοποθέτηση από το συνεργείο.



ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ

Εάν μετά την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και κατά την διάρκεια της εγγυήσεως παρουσιαστεί πρόβλημα στο κιβώτιο και αφήσετε το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία, φροντίστε να πάρετε εντύπως την εντολή έλεγχου της βλάβης που έχετε διαπιστώσει και στην οποία πρέπει να αναφέρεται αναλυτικά ο λόγος για τον όποιο τους αφήσατε για έλεγχο το αυτοκίνητο. Είναι ο μόνος τρόπος για να διασφαλιστείτε μελλοντικά όταν λήξει η εγγύηση, και να μπορέσετε να αποδείξετε ότι τα προβλήματα είχαν αρχίσει πριν την λήξη της, δεν διορθωθήκαν και δεν έχετε ευθύνη εσείς σαν οδηγός.
Μην εμπιστεύεστε τις διαβεβαιώσεις ότι έγινε έλεγχος, ότι διορθώθηκε το πρόβλημα, ότι έτσι λειτουργούν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, και κάθε είδους απίθανες δικαιολογίες. Ο μόνος τρόπος για να το αποδείξετε όταν χρειαστεί είναι οι έντυπες αποδείξεις ή εγγράφως στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκίνητου.
Πάγια τακτική των εταιριών είναι να αποφεύγουν τις αντικαταστάσεις μέσα στην περίοδο της εγγυήσεως λόγω του ότι δεν έχουν κέρδος, ενώ όταν λήξει αυτή το κέρδος από την αντικατάσταση του κιβωτίου είναι σημαντικότατο.

 


Εάν έχετε κάποια ερώτηση τηλεφωνήστε
ή στείλτε μήνυμα με θέμα: "Ερώτηση"
στην ηλεκτρονική διεύθυνση: asteros@otenet.gr




Copyright © 2011 All rights reserved.
Web Design & Development by DrGraphics.